onsdag 2 juli 2008

I want it BIG

Nu pratar jag om läppar!
Jag vill ha fylliga läppar men inga ankläppar.. (så Restylane går bort)
Jag har tidigare provar på alla mini-varianter av plumpers utan resultat, (jag sa ju att jag var en smink-junkie) men hittade två som fungerade väldigt bra. Den ena är Lip Fusion dock var den ganska dyr, trots att jag köpte min från Hongkong kostade den mig ca 350 kr (i Sverige kostar den kring 500 kr). Min nästa favorit som jag använder än idag är Too Faced Lip Injection som jag måste säga är min absoluta favorit. Den ger gloss, färg och stinger i läppen som bara den! (ett plus är att den är mycket billigare än första alternativet). Nu är jag sugen på att fortsätta med Too Faced (gillar märket) men tänkte springa i eftermiddag och köpa deras Extreme. Hört av andra att även den ska vara jättebra och att resultatet är mer långvarigt när man använder den. Så akta er i framtiden för mina extrema läppar ;)

Inga kommentarer: