torsdag 3 juli 2008

Too Faced

Igår köpte jag min nya Lip Injection Extreme, har använt den två gånger hittills, igår natt och imorse. Jag måste faktiskt säga att den fungerar, när jag vaknade imorse var mina läppar lite fylligare. Jag vågar inte lovorda den så mycket än eftersom resultatet inte är så synliga att man ser det direkt men efter några dagar tror jag nog att mina läppar blir som jag vill ha dem.

Jag passade även på och köpte Too Faced Brow Envy Eyebrow Kit, (har suktat efter den ett tag) som har små ögonbrynsmallar som man kan använda sig av och fylla i och plocka där man inte vill ha hår. Denna produkt är så gjord för mig!! För jag är hemsk på att plocka och få mina ögonbryn jämna samt att jag saknar hårstrån vid slutet av bågen så jag brukar inte ha perfekta ögonbryn utan mina går mer in mot slutet, nu kan jag måla dit det med skuggan. Jag kan inte fatta att ingen har kommit på det här med mallar tidigare bara..
Helt klart värt att köpa om du har samma problem som jag!!

Inga kommentarer: